Jesienią była to dla nas taka rowerowa Atlantyda. Przekazy ustne mówiły, że istnieją tam ścieżki. Niektórzy ryzykowali reputacją zaręczając, że jest tam super, ale kiedy pytaliśmy o szczegóły, zwykle okazywało się, że to opowieść z drugiej lub nawet trzeciej ręki. Że kolega kolegi... widział film na necie. Basta! Postanowiliśmy sprawdzić sytuację organoleptycznie – własną oponą – i zaprogramowaliśmy nawigację na ul. Lhotecką.


Przyjeżdżając na miejsce z szyldem „TRAIL CENTRUM”, godnie pocałowaliśmy klamkę. Widać było ślady rowerów, jakieś stojaki i gadżety promocyjne, ale baza zdecydowanie różniła się od tych, które znamy z Rychlebów czy Novego Mesta. Interes otwierał się dopiero o... 16! Wyraźnie wskazywało to na fakt, że twórcy to prawdziwi pasjonaci, którzy na swoją pasję zarabiają gdzie indziej. Duch w bikeBoardzie nie ginie i postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Przede wszystkim znaleźliśmy mapkę, z której wynikało, że kompleks ścieżek jest dość pokaźny i rozłożony na dwie strony doliny. Najbliższa okazała się Bunkr Trail, do której prowadził (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 3/2016

Możesz też kupić e-wydanie



Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modelu oraz dodatkowe zdjęcia.

Fuji Auric 27.5 1.5
Cena: 16 599 zł
Współczynnik bB: 100 g za 119 zł
Advanced Sports Europe www.advancedsports.eu

Rama: aluminium A6-SL
Rozmiary: M(17”), L(19”), XL(21”)
Masa kompletnego roweru: 13 990 g*
Masa ramy: 3480 g (bez dampera)
Masa przedniego koła: 1980 g
Masa tylnego koła: 2580 g
Przedni widelec: Rock Shox Pike RC Solo Air 27.5”, aluminiowa, stożkowa rura sterowa (1853 g) Damper: Rock Shox Monarch RT3 (349 g)
Koła: DT Swiss M1900 Spline 27.5 (15 mm / 12x148 mm)
Opony: Schwalbe Nobby Nic EVO TLE Trail Star 27.5x2.35” (765 g, dętka 167 g)
Korby: Shimano XT FC-M8000 36-26 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano BB-MT800 ( mm)
Kaseta: Shimano XT CS-M8000 (11-40) 11-rz.
Łańcuch: KMC X11EL
Przerzutka przód: Shimano XT FD-M8020
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M8000
Manetki: Shimano XT SL-M8000
Hamulce: Shimano XT BL/BR-M8000, tarcze Shimano SM-RT68 180 mm
Kierownica: Oval Concepts 600, 760 mm
Wspornik kierownicy: Oval Concepts 600, 60 mm
Łożyska sterów: FSA No.9M/12B 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: Kind Shock LEV Integra 125 mm, 30,9x350 mm
Siodełko: Oval Concepts 400, pręty cr-mo
Pedały: -

Dodano: 2016-03-02

Autor: Tekst: Szymon Janik, zdjęcia: Miłosz Kędracki

Tagi: fuji, rovestory

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Niejasna przyszłość roweru

Nowy wymiar treningu

Moc „ludzi z żelaza”

Młodzi gniewni polskiego XC… rok później